Vanaf 19 december is Kunsthal KAdE vanwege de lockdown helaas weer gesloten. Mocht je al een kaartje gekocht hebben voor Natasja Kensmil en Sadik Kwaish Alfraji, dan is restitutie mogelijk. Stuur daarvoor een mailtje naar info@kunsthalkade.nl. 

We hopen je weer te mogen ontvangen bij Schurend Paradijs vanaf 5 februari. 

Ik ben op zoek naar praktische informatie (adres, route, entreeprijzen)?
Links in de menubalk vind je de optie ‘Plan je bezoek’, daar vind je praktische informatie, of klik hier.

Ik wil online een ticket kopen, waar kan dat? 
Links in de menubalk vind je de optie 'bestel tickets'. Je kunt betalen met IDEAL. LET OP: als je na aankoop geen bevestigingsmail hebt ontvangen check dan ook je ongewenste e-mail.

Is het nodig om de e-ticket(s) te printen?
Het is niet nodig om je e-ticket(s) te printen. Het scannen van het ticket kan zowel vanaf een mobiele telefoon als vanaf het geprinte ticket.

Ik heb een online ticket gekocht, maar wil die annuleren of verplaatsen naar een andere dag of tijd, kan dat? 
Restitutie is op dit moment mogelijk, mail dan naar: info@kunsthalkade.nl

Ik heb een vraag over (geboekte) rondleidingen, groepsbezoeken of evenementen. 
Mail dan naar: educatie@kunsthalkade.nl en boekingen@kunsthalkade.nl

Zijn het Filmkabinet en de KAdEStudio te bezoeken?
Momenteel zijn het Filmkabinet en de KAdEStudio niet te bezoeken. 

Is het KAdECafé open?
Momenteen is het KAdECafé niet geopend. 

Ik heb nog steeds een vraag, hoe kan ik jullie het beste bereiken? 
Via social media en/of door te mailen naar info@kunsthalkade.nl